Vážený záujemca,
My u WonderHedge® presne vieme aké sú riziká nákupu sadeníc.
Vieme i to, že najdôležitejším majetkom každej firmy sú spokojní zákazníci.
Práve preto sme sa rozhodli, že pre Vás pripravíme miesto, kde môžete BEZPEČNE NAKUPOVAŤ so 100% zárukou spokojnosti!
Nami ponúkané sadenice sú pestované pri dodržaní prísnych technologických postupov. Sú chránené rôznymi spôsobmi proti najčastejším chorobám, aby ste získali zdravé a odolné rastliny.
Preto na naše sadenice ponúkame 100% záruku na ujatie a rast a 100% záruku spokojnosti.
Dobré meno našej spoločnosti budujeme už dlhé roky a urobíme všetko, aby sme si toto dobré meno chránili a udržali.
Z toho dôvodu sme sa zaviazali, že s nami nebudete mať žiadne problémy!
Nepáčia sa Vám dodané sadenice?
Bez otázok Vám pri najbližšom termíne pošleme nové alebo Vám vrátime peniaze (staré sadenice nám treba vrátiť späť).
Nesedí počet dodaných sadeníc?
Stačí napísať email alebo zavolať, a okamžite bez otázok Vám pri najbližšom termíne posielame chýbajúci tovar.
Neujali sa niektoré sadenice po výsadbe?
Stačí nám poslať pár fotiek a pri najbližšom termíne Vám okamžite posielame nové sadenice. Je jedno či výsadba prebehla cez jeseň alebo na jar! Naša záruka nie je časovo viazaná - vy ste v bezpečí!
Naša záruka neplatí len 14 dní, ani 2 roky! Naša záruka platí neobmedzene!
Záruka platí na všetky nami predané sadenice. Na akciový tovar, na tovar vo výpredaji – BEZ OBMEDZENIA!
Nehľadáme výhovorky, ani chybu u Vás! U nás ste najdôležitejšie právy Vy, náš zákazník!
Neváhajte, pozrite si náš cenník a objednajte si sadenice so 100% istotou spokojnosti, hneď teraz!
Nakoľko Vy rastlinku kupujete na viac rokov pre dlhodobú spokojnosť je dôležité, aby ste mali istotu, že ste si kúpili správne. Sme si istý, že predĺžená záruka Vám poskytne dostatočnú istotu, že naša spoločnosť je pre Vás tou správnou voľbou.
Predĺžená záruka funguje v praxi veľmi jednoducho:
- Vy nám donesiete (alebo pošlete) chorú (uhynutú) rastlinu
- My skontrolujeme Vaše údaje o objednávke v našom systéme
- Vaše rastlinky vymeníme na nové, životaschopné.
Poštovné náklady v týchto prípadoch hradí spotrebiteľ (Vy).
Záruka neplatí pre prípad nekvalitnej pôdy, v prípade neodborného zaobchádzania a starostlivosti ani v prípade živelnej pohromy, či úmyselného poškodenia treťou osobou.